Pink kažnjen zbog neobjavljivanja presude po Đilasovoj tužbi

Izvor Beta januar 04, 2019

Prvi osnovni sud u Beogradu kaznio je TV Pink i glavnog odgovornog urednika te televizije Gorana Gmitrića sa 50.000 dinara zbog toga što nisu objavili presudu u korist jednog od lidera Saveza za Srbiju Dragana Đilasa protiv te televizije.

Kako se navodi u rešenju, Goran Gmitrić bio je obavezan kao glavni i odgovorni urednik Informativnog programa TV Pink da objavi presude Višeg suda u Beogradu bez ikakvog komentara i bez odlaganja, a najkasnije u drugom „Nacionalnom dnevniku“ TV Pink od pravosnažnosti presude.

S obzirom da TV Pink i pored upozorenja suda nije postupio po rešenju, Prvi osnovni sud je izrekao novčanu kaznu.

Protiv ovog rešenja moguć je prigovor drugostepenom veću.

Dodaj komentar

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

Loading...
© 2014 Agencija Expres Media. All Rights Reserved
Our website is protected by DMC Firewall!