BEZOBRAZLUK: Cene u marketima odletele u nebo

Izvor Juli 09, 2018
BEZOBRAZLUK: Cene u marketima odletele u nebo Pixabay

Podgorica - Postalo je pravilo da početak letnje turističke sezone na primorju obeleži i porast cena u trgovinama.

Ovoga puta, ako je suditi po reakciji potrošača, ali i po istraživanju, došlo je do drastičnog skoka cena mnogih artikala u Crnoj Gori, u proseku od 20 do 40 odsto.

 

Meštani i turisti s razlogom negoduju. Cene osnovnih namirnica su previsoke za prosečnog građanina, pričaju ljutito građani Herceg Novog za Radio Jadran, prenosi CDM

“Užasno su porasle cene da se više ne može kupiti ni hleb niti mleko. Dva puta je za mesec dana došlo do skoka . Samo mleko koje sam plaćala 60 centi, sada je 70 centi. Hleb koji sam kupovala za 29 centi, sada dajem 40 centi”, navodi gorda penzionerka, koja , kaže da sa 250 evra jedva preživljava. Zato uvek i kupuje najjefinije namirnice. 

“Svake sezone cene rastu, a ove baš drastično. Naredne godine možemo očekivati nastavak poskupljenja, a plate i penzije ne mrdaju”, priča jedan sugrađanin. 

“Neverovatno je sve otišlo, hrana, sanitarije, kozmetika… to je već divljanje. Najgore je što ćemo sve to plaćati i kada odu turisti. Trgovci su stvarno preterali. Bezobrazluk”, srdita je Novljanka. 

“Najviše su poskupili suhomesnati i mlečni proizvodi, sokovi, hrana za decu, zatim voće i povrće, koje je daleko skuplje nego u ostalim gradovima. Sve je poskupelo, čak i voda. Strašno”, dodaje njena prijateljica.

“Visoke cene ne odgovaraju ni domaćima,niti turistima. Trebalo bi da se zapitamo kakvu poruku šaljemo gostima od kojih većini na primorju zavisi egzistencija. Oni se žale , a žalimo se i mi. Oni odoše, a nama ostadoše nagrđene cene u svim radnjama”, primećuje i mladi bračni par.  Turistima koji stižu iz evropskih zemalja sve je podnošljivo, čak i povoljnije, međutim, onima iz regiona kupovina u hercegnovskim trgovinama je često šokantna. 

“Povrće i voće, prehrambrene namirnice, garderoba, u Herceg Novom su skoro duplo skuplji. Prinuđeni smo da dobro pazimo gde kupujemo, jer smo već prvog dana uočili različite cene istih artikala u marketima. Po nešto suhomesnato smo i doneli sa sobom”, kaže jedan turista iz Sarajeva. 

Herceg Novi ima razgranatu trgovinsku mrežu, konkurencija je velika, ali niko od velikih trgovinskih lanaca očigledno nije odoleo izazovu veće zarade u sezoni. Svi su korigovali cenovnike.

EXPRES

Srpski informativni Portal  Ono o čemu drugi ćute mi nećemo. Bez uvrede! Bez cenzure! 

Najnovije online vesti iz zemlje i sveta, sporta, zabave i tehnologije.

 

KOMENTARI

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Redakcija expres vesti ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije expres vesti.

REAKCIJE

Predsatvljamo listu najboljih i najlošijih u krevetu

Vaga Osobe rođene u ovom znaku jednostavno vole da ugađaju drugima, vrlo su seksualne i u…

Strategija manipulacije ljudima u 10 tačaka!

Na osnovu rada jednog od najuticajnijih svetskih intelektualaca, američkog lingviste…

Film "Četiri venčanja i sahrana" dobija nastavak?

Hju Grant, Endi Mekdauel i Ana Čenselor, kao i još neki saradnici na filmu "Četiri…

Otkrila da je muž vara po – istisnutim bubuljicama

Anonimna Turkinja posumnjala je da joj je suprug neveran na najbizarniji mogući način.…

Velika seča "botova": Twitter ukinuo 70 miliona lažnih naloga

Kompanja Twitter pokrenula borbu protiv lažnih i sumnjivih naloga na svom servisu,…

Torta od šargarepe i pomorandže

Sočan biskvit sa šargarepom i pomorandžom kao i ukusni zdravi čokoladni preliv čine ovu…
Loading...

STVAR UKUSA

loading...
© 2015 Agencija Expres Media. All Rights Reserved
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd